Misch-masch och tuppjuck!

Ja vilken soppa det blev - av Mattias utspel. Utan tvekan kunde det ha gjorts på ett annat sätt som gjort att kommunalråden tydligare fått stå där vi skampålen. Utan att förringa kritiken så kanske det blir så när man skjuter småfåglar med luftvärnskanon. Sakfrågorna kommer i skymundand för alla de svulstiga orden.

Jag är är väldigt glad för inläggen av mina liberala vänner. Idag
Christer från Boden. Ylvas inlägg verkar inte vara på nätet än.

Nå jag är i stor tidsnöd nu på morgonen - ska få besök klockan 08.20 och innan dess ska jag hinna äta frukost. Fast vet inte hur jag ska få ned någon gröt - för trot eller ej - sen i går har jag smällt i mig en burk med Smarry pinnar - ni vet såna där söta kokkosbollsmakande saker. Tog bara fler och fler trots att det äcklade mig. Ett riktigt drogsug! eller tuppjuck!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback