Riktigt ledsen blir jag

Riktigt ledsen blir jag när jag ser att Maria Leissner inte vill kandidera till EU. Och lite sur på henne också - varför ställde du då upp i provvalet?

Du fick en av mina röster och jag känner mig lurad!

Själv kommer jag inte att ställa upp i något provval - men jag har tingat på sista platsen på kommunfullmäktigelistan. Om jag återfår lite hälsa och krafter skulle det vara en dröm att få jobba som fritidspolitiker i sociala nämnden. Inte minst efter de samtal jag haft idag mer personal inom äldreomsorgen.

Den som lever får se!

Kommentarer
Postat av: Räven

Tror säkert att du kan uträtta ett och annat

i sociala nämnen sett till dina efarenheter

vad gäller omsorg om dina föräldrar.

Låt drömmen gå i uppfyllelse.

2009-01-21 @ 23:18:29
Postat av: Ann O Nym

Vem av Marja-Liisa och Marie ska du peta bort ?

2009-01-22 @ 12:18:39
Postat av: Ylva Strutz

Ingen alls - nästa mandatperiod har vi minst 3 ordinarie platser - vara 1 ordförande plats.

2009-01-22 @ 12:41:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback