Uppvigling?

Så här lyder "stjärnorna" i Kuriren idag:
  • skjut på saken,  ljug, smit och slingra dig undan. Någon vill belasta dig med en övermäktig uppgift.

Tycker det känns som uppvigling  - men uppmärksam på nya uppgifter ska jag vara. Det känns redan övermäktigt. Idag blir en lång dag som jag egentligen inte orkar med. Men något slinger blir det inte - raka och tydliga besked. Tränar redan: nej , NEJ, aldrig i livet...

Men kul att vi landat med en
rejäl manifestation i dag - nu är även kyrkan med på banan,

Och mindre och mindre tid får jag varje morgon - idag väntar mor otåligt att jag ska introducera hennes nya "förstoringsglaslampa" som ska göra det möjligt att läsa dagstidningarna.

Så nu ska jag ta på min nya pannlampa och knata iväg. Detta bara sagt utifall ni hör om ett Ufo i Sunderbyn.


Kommentarer
Postat av: Ylva Mjärdell

Att ljuga, slingra sig och smita undan låter inte som en Varghonas motto... :P



Vaknade av mig själv innan 6, jag måste vara alldeles upp och ner,och pigg är jag också!



Så mobilen och jag är vaken om du eller Miriam behöver nå mig..Kram och God Morgon!

2009-01-27 @ 07:20:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback