Vem köpte ut?

Vem köpte ut raketer till de som fyrade av den här raketen rakt in i ett äldreboende? Kan bara hoppas att polisen lägger ner lite jobb på att ta reda på vem som gjort detta - och därmed också spårar "langaren",

Melker har inte hittat läser jag i Kuriren idag. En griffonhund har jag ingen aning om hur den ser ut. Annars var det faktiskt så att jag ringde polisen om en lösspringande hund på nyårsafton. På Mariebergsvägen i Gammlstad. Såg ut som en smäcker svart/vit/grå fågelhund. Jag skulle dock inte kalla den hunden för liten - men visst skulle det underlätta eventuellt upphittande om man visade bild i tidningen.

Nu ska jag rappa på så hinner jag ta en dusch och klä mig före frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback