Avdelning värdelöst resande

Skulle göra en snabbis till stan mellan 12-kaffet och mors besök på g-stads vårdcentral. Clas Ohlson var målet - ny telefon. Och minsann hittade jag inte bästa parkeringsplatsen allra närmast Smedjan. Och tro de eller ej - jag hade åkt utan plånbok - och eftersom jag igår städade över från gamla till nya så fanns naturligtvis inte ett enda kontorkort löst i väskan heller.

Snacka om värdelöst resande - i ett för övrigt värdelöst väder. Har kollat in på
Väderkanalen.se - den har jag allra sett förr - och på pappret bådar den ju hyfsat vädet - men bara 0,3 mm regn - på fredag. Här är som fnöske överallt och potatislandet känns som pinnmo. Så konstigt det ordet såg ut i skriven form - men jord som känns som potatismjöl.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback