Fest, på fest, på fest...

Dom avlöser varann - festerna - 80 årskalaset var supertrevligt - träffade många kusiner. För visst blir det kusiner? Om min far är farbror till jubilaren - då är väl hennes barn mina kusiner? Och ett av Ullas - jubilarens - barnbarn hette också¨Ylva och fyllde 28 idag.

Och sen hann jag inte mer än hem och lämna far så ringde min bästis och ville komma och hälsa på. Och vi har suttit ute hela kvällen - och druckit lite vin och ätit chips och chokklad.

Föresten - glömde jag att berätta en sak - idag har jag anmält mig till Viktväkarna - på distans. Och jag kan lova att i slutänden i kväll så hade jag tyvärr också distans till Viktväktarna - det slank ned både chips och choklad.

Det var det han sa - min svenska lärare Åke Danielsson - "du är en riktig måndagsmänniska du" - började alltid ett nytt liv i morgon.

I morgon är en ny dag!

Kommentarer
Postat av: Ann O Nym

Om din far är farbror till jubilaren så är hon din kusin och hennes barn blir då tremänning/andrakusin/syssling med Jens

2009-07-30 @ 16:58:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback