Glest i "låddan"

Det börjar vara glest i mailboxen nu - inte mycket i jobbväg iaf som dimper in. Så dags det nu då jag går in på sista semesterveckan. Fast jag ska verkigen inte klaga på att jobbet inkräktat på min semester - nog aldrig varit så jobbfritt.

Godmorgon föresten - 14 grader inget att yvas över - så det blir till att le brett mot sig själv i spegeln för att få en god start på dagen.

God start får säkert
Danmarks lillprins - men nog kan jag reta mig på att KVP fortsätter myten om att man döps till sina namn. Men nog var det väl oartigt att ingen från svenska kungahuset var med. Vad säjer norrbottens superrojalist?
Ingenting på ett bra tag - sen 13 juli.

God start hoppas vi på för Sara Sjöströmi morgon klockan 18. Då hon ska infria våra guldförväntningar.

Små guldkorn kan man hitta i lokaltidningarna. "Kuriren för 50 år sedan" berättar att "SSK slog arvfienden från Gammelstad, 3-2". Kan nästan garantera att jag var på den matchen. Fast den notisen gick inte att hitta vare sig med Kurirens sökmotor eller Google.

Nu ska jag gå ner och se om också far fått en god start på dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback