Inget som sticker ut

En snabbkoll på nätet ger ingen nyhet som sticker ut. Väl inget sånt i våra lokaltidningar heller. Så det finns utrymme att ägna åt gratulationer.

Först i raden förstås SARA som fyller 12 idag. Någonstans i Dalarna kanske. Grattiskramar till Dig!

Kusin Kerstin som har namnsdag - Margareta - idag.

På tal om att "sticka ut" så har Bo Hultin blivit morfarsfar till
lilla Olivia. Vars föräldrar är granne med mig på jobbet. Grattis till mor Sanna, far Daniel och morfarsfar Bo. Den sistnämnde bör också notera dagens namnsdagsbarn om jag inte minns helt fel.

Greta har också namnsdag - Hedblad (född Rönnbäck) är den som kommer först i åtanke. Grattis - och nu MÅSTE vi bara hjälpas åt att arrangera lunchträffen.


Alla andra Margaretor och Gretor som jag känner grattas förstås också.


Nu ska jag gå till frukost. Far börjar vara riktigt less på att mor aldrig kommer hem. Han tror inte mycket på dagens vårdplaneringsmöte - de sammanträds alldeles för mycket enligt honom.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback