Omvändelse eller revoltörer?

Jag missade nyheten från DN igår - de revolterande sossarnas omvändelse vad gäller friskolor. Kurirens ledare behandlar den idag. Men det är lite svårt att bedöma om det verkligen handlar om en omvändelse. Hur starka krafter handlar det om? Vilken position inom partiet har revoltörerna?

Supertrevlig snabbis på Luleåkalaset. En promenad genom stan med Harry och Gerd. Els genade hemåt redan vid Åhléns parkeringsgarage. SÅ många bekanta jag hann hälsa på på denna korta tid och sträcka.

Buss hem 22.15 - fast den kom inte iväg förrän efter halvelva. Knökafullt!

Faktiskt sovit lite länge på morgonen - hamnade på TV när jag kom hem och tog ett tag innan jag somnade.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback