(Ut)rensning pågår!

Startade uppdatering av datorn innan jag la mig till vila vid 18-tiden. Denna uppdatering pågår fortfarande. Upplysningen säger att "rensning pågår". kan väl undra vad som blir kvar. Handlar nog om utrensning!

Alltnog har jag sovit till halvåtta. Därefter lite mat och lite sociala kontakter. Senast med kusin Lars som nu lär ska komma på torsdag.

Nu känns det som om det ska bli vila igen. Förresten har jag besökt glassbilen också - åkte just från gården då jag vaknade men granne Gunilla räddade mig genom att stoppa honom i korsningen Bärigården-kråkbergsvägen. Kommer i håg att jag glömt meddela Anita i Västerviken/Gävle att jag INTE bor på Kråkbärsvägen. En jäkla skillnad!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback