Värsta "snödrivan"

Verkar som om ingen annan varit till jobbet heller under semestern. Det var verkligen en "snödriva" av tidningar och post - mest tidningar.

Nu håller jag på kolla folkpartiet norrbottens mailbox - massor som spamfighter käkar upp så det tar tid.

Så måste jag åka till Blomgatan och kolla om paketen ligger kvar. Lite lite tid med 12 dagars liggtid för paket under semestern får jag lov att säga. Men har jag tur så ligger de kvar.

Sen bär det iväg hem igen - telefonsammanträde klockan 13 och sen sjukhusbesök i vanlig ordning.

Håller på att frosta av boxen hos föräldrarna - det har ett frysskåp att koppla in i nödfall - det slukar förmodligen massor med el - men det blir väl inte så många timmar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback