Efter festen

Jag är trött idag - efter festen. Fast det är nog inte själva festen som sätter sina spår. Vi kom hem redan halvnio. Men det var jättetrevligt på Majvors realeseparty. Men bilhallens golv tärde nog på ryggen.

Och Kerstin vann en bilvårdshink och jag en bok - "När livet håller andan" - och det gör det ju då och då.

Som vanligt är jag i tidsnöd - och idag kan jag inte tänja på avfärden - far ska åka med till dagverksamheten. Så jag får höra av mig sen. Fast i andra änden av dagen ska jag äta lunch med BS - en lunch som skjutits upp i ett år.

Kanske kan jag få höra något om detta - "
Arbetet med regionbildningen fortsätter". Noterar att frågor som lokalisering av verksamheten och inomregionalbalans skjuts på framtiden. "Det är ingen idé att vi börjar gräla om det innan vi vet om det blir något av det eller inte", säger Kent Ögren. Jag har gogglat fram länken - tack för tipset - för den fanns inte på nättidningen.

Nu dusch

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback