Från säker källa

Från säker källa kan jag nu dementera att Östman ska vicka på Kuriren i sommar. Tänkte väl det - det ter sig ju också som en sommar som blir så varm att inte ens han skulle orka vara elak.

Egentligen skulle jag bara ge ifrån mig ett livstecken. Dagen har gått i offentliga sektorns tecken. Samtal med sjukgymnasier, terapeuter, doktorer med mera.

Mor är iaf hembaxad - men inte orkar hon mycket. Och inte kan jag egentligen lämna henne ensam ens en kort stund. Men nu har jag iaf gjort det - måste handla och så fick jag i vanlig ordning hämta "hemtjänstmappen" som de absolut vill att man ska skicka med när hon åker in - men som de alltid glömmer att skicka tillbaka. Så det blev en extra resa till sjukhuset. Undrar hur många vändor jag åkt dit senaste året.

men nu måste jag rappa på  med ärendena.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback