Händer idag

Idag ska Ylva M och Jens presentera den nedbrutna rapporten om ett Europeiskt FBI. Konkurrensen om mediautrymmet är stort idag - men jag hoppas att någon kommer. Det är faktiskt ett oerhört intressant förslag ur Norrbottnisk synpunkt. Inte minst ur perspektivet som NSD och Kuriren speglade i sin historiska samproducerade artikelserie om den organiserade brottsligheten.

Sen ska Ylva och Ylva vara på valstugan.



Vi körde ett ta med S-Ylva och M-Ylva men politiskt blev det ju på tok. Men detta är ial (K)andidat Ylva. Kryssa gärna henne!


För övrigt tycker jag att du som ännu inte bestämt dig för hur du ska rösta och vem du ska kryssa ska kolla i intervjun med henne som var
i Nord Nytt.

För övrigt kan jag meddela släkt och vänner att det förnyade hjärtprovet visade att det var lugnt - dvs ingen infarkt på G. Hemgång vid lunch idag - kusin Kerstin har lovat hämta.

Själv tror jag att eftermiddagen ska ägnas åt att droppa Maritfoldrar med valsedlar i brevlådor. Lite terapi mot valfebern!

Och så undrar jag slutligen - vem mer än bussen kommer från moderaterna idag! Boden mellan 8-9 och Luleå mellan 9.45 - 10.45. Gissningsvis Anna I - vore ju märkligt om hon inte var med?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback