Hoppet ute

Nu är hoppet ute att hitta mitt ICA-kort - men ingen har då nyttjat det sen den 4 juni då jag själv gjorde ett kontantuttag. Nu har jag beställt ett nytt - och då kan det väl tänkas dyka upp.

Så var det när jag tappade mitt förra kort - ett BP-kort - så ni förstår att det var länge sen. Det hittade jag vältvättat i ett par lånbyxor som låg i strykhögen. Nu för tiden har jag ingen strykhög - det är rakt av från strecket och på.

Så klart jag hamnde i bokföringen/bokslutet som jag ine alls skulle göra idag. Och när jag får tag i en differens då blir det tävling att hitta den felande länken. Nu gjorde jag faktiskt inte helt färdigt - var ju tvungen att passa när far skulle komma med färdtjänsten - skulle ju vara vackert om han stod där utlåst.

Och nu väntas det på baby Ebba - 8 månader. Första gången live blir det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback