"I det låga ryttartorpet"

Tänk att få vakna till Margareta Kjellbergs smäktande röst sjungande "I det låga ryttartorpet". Det var vad jag gjorde nu på morgonen. Följt att ljuvliga gamla låtar - men varför pratar Anders Eldeman så lite? Han med sin vackra stämma - den är också rogivande. Men stressfaktorn har väl nått dacapo också - ska hinna med tillräckligt många skivor.

Och apropå ryttare så vet vi nu att i tömmarna för Fi återfinns
  Benny Andersson. Det 'är den här nyheten som dominerar idag. Opinionen kanske har en mellandag idag?

Själv ska jag "avrusta" här hemma - det är SV och stockholm som väntar när vardagen kommer. Det kräver lite blomvattning - och röjning - utifall någon skulle behöva in i lägenheten.

Iaf hittade jag mitt röstkort i går kväll - under ett tallriksunderlägg på bordet!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback