Lågt idag

Som inte något upphetsande i tidningarna idag. Det här inlägget till exempel hade ju tjänat på att inte publiceras. Riksdagsledamöter som kallar varann för fjant kan vi vara utan.

Även utetemperaturen är låg idag - svensk sommar med 9 grader - härligt sammetsgrått ute vilket hade varit härligt om temperaturen varit den dubbla. Men nu är det mest gruvarsamt att gå ut.

Loyval arrow börjar väl dra sig mot sitt slut nu. Och jag ska nu kolla under en rubrik som säger att kungen besökt övningen. Riktiga kungen? Jajamensan - Karl den XVI

Och nu får dom snart ledigt de som rätt patetiskt har demonstrerat mot övningen. Röda fanor - kanske ingen slump att vi inte ser en enda svensk sådan? Men credit ska dom han för att demonstrationerna  inte urartat. Om det nu beror på organisatörernas skicklighet och omdöme eller det långa avståndet hit upp låter jag vara osagt.

Nu ska jag dra ner till far och höra hur han vill organisera dagen. Själv ska jag iaf sammanträda klockan 18.00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback