Nonchalerade förbud?

Har upptäckt att jag upprepade gånger kört mot enkelriktning vid Fyren. Har alltid kört upp samma väg som jag kommit - har tyckt att det varit en besvärlig korsning med dålig sikt och hetsande cyklister. Vid något tillfälle tyckte jag mig ana en skylt om enkelriktning - och idag såg jag den.

Men det finns värre
nonchalerade förbud än det.

Är det möjligt att det finns 20 procent som har förtroende för Marita Ulvskog? Thomas påstår att det var en sån undersökning i Expressen igår - eller var det Aftonbladet. Marit lär ha haft 17 procent - sen var de långt till övriga. Fast man kan ju vrida och vända på det också. Sossarna har väl runt 32 procent i opinionen - alltså minus 12 för Marita. Fp har väl cirkus 7-8 procent - så Marit har plus 10.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback