Pappersexet

Idag har jag läst pappersexet av Aftonbladet. Det kommer en liten kille varje lördag och söndag och säljer vid dörren. Hos mor och far och sån entreprenörsandra vid ca 10 års ålder måste uppmuntras.

Itne mycket att läsa men bläddrade igenom och gjorde en politisk notering iaf. Fanns inte en bild på Marit - men på alla andra toppkanidater. Tror inte att det är någon slump.

Förutom frukost har jag hunnit hänga tvätt, genomvattna alla blommor inklusive i växthuset - ska ju vara borta i dagarna två. Sen har det äntligen blivit fiberduk över kökstr'ädgården. Det har blåst tidigare så det har inte varit möjligt att få ut det. Kan undra om alla frön blåst bort också?

Hängt tvätt hemma här också till mig själv. Gjort lite utbetalningar.

Nu försöker jag organisera upp resten av dagen - tänker bra medan man sitter och bloggar. Måste ha minst en timme för att slutföra inläsningen av SV handlingarna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback