Plus och minus

Ligger minus på morgonen - sov till klockan 7. Trodde förstås att klockan var halvfemdå telefonen ringde - och tyckte mig ha råd att somna om. Men jag hade redan tillgodoräknat mig söndagen genom att ställa klockan på 6.

Hinner därför inte kolla in tidningarna så noga - men noterade iaf att
Björklund får godkänt. Äntligen verkar det som om vi på allvar återerövrat skolfrågorna. Plussidan.

På plussidan ligger också att mor hade något lättare att få med sig fötterna idag. Och att det var Marita som kom. Och att Gun kommer med dajmtårta till 12-kaffet.

Och så ett par grattis som jag glömt. Till Selma i Bollnäs på namnsdagen - i förrgår. Och till Ingemar Tillberg som inträdde på "döhalvan" if redags. Och Kicki Lundh som gjorde detsamma igår.


Nu väntar potatislandet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback