Ständig sol

Ja visst - sol idag också - men det var inte det jag tänkte på när jag skrev rubriken utan att på ett av mina favorituttryck "ständig sol ger öken" också passar in på Michael Jackson. Framgång och pengar ger inte med automatik ett långt och lyckligt liv - utan för en del blir det öken! Fullständig öken!

Lite "öken" känns det att Piteå förlorar chans till biobränsle - en som blir ledsen idag är Leif L. Tyvärr ingen länkbarhet.

Men det händer positiva saker för Piteå också - nu är man
Rättvisemärkt. Fast jag kan ju ha lite samma dubier som Sticket har idag - hur rättvist slår det egentligen - och vilken koll har vi på det?

Och så börjar Piteå Summergames idag - vilken folkfest. Vem än man träffar i  dagarna så nog har de något barn eller barnbarn som ska delta. Få se om jag får utrymme för någon match - idag är det hemkomst för mor och i morgon släktträff i Jörn.

jag har massor jag skulle vilja kommentera från tidningarna men det är inget flyt i skrivandet - så då får det bli vattning av kusin Kerstins växthus istället.

Idag blir det annars bara ett litet nedslag på jobbet - i övrigt semestrar jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback