Det stora som hänt?

Det stora som hänt verkar vara att Janne Josefsson och Liza Marklund grälar - Janne anklagar Liza för att ljuga. Igen som han säger och sätter genast lite mer spänning i det hela.

Inga demonstrationer vid DC-matcherna tack och lov. Men visst borde TV sända - bara för att kompensera att tokvänstern och tokhögern förhindrat publiken att komma och titta. Men det kanske sänds på TV?

Stort måste det vara för Camilla att ha hittat sin biologiska pappa - och nu är hon nere i Egypten och träffar honom tillsammans med sina barn. Spännande att plötsligt få en morfar som bor i Egypten.

Camilla kom jag att tänka på för att hon har namnsdag idag - grattis till dig i Egypten och alla andra Camillor jag känner.

Och jag lyssnar till Da Capo det är stort - inleddes med Sailor. Och nu ska jag segla iväg på frukost.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback