Från Kiruna

Åter i Luleå - efter tågförsening på 70 minuter. Tåget som körde före sabbade rälsen på något sätt - så av säkerhetsskäl. Jag kände att det beskrivningen talade för att man inte skulle försöka få ut något på tidsgarantin. Vi får se om jag ids försöka.

Iaf skulle jag nog må bra av att åka tåg oftare. Och bara vara och koppla av. Saken är den att jag inte kan vare sig jobba eller läsa allt för mycket - då blir jag åksjuk. Fiffigt av kroppen att tvinga en till vila.

Och faktiskt skönt att bara vila ögonen på naturen.







Tack till Vittangiborna för en trevlig kväll - tack för att så många kom som jag inte träffat på flera år. Och tack till Anne för trygg och säker transport.

Och Järnvägshotellet i Kiruna kan jag rekommendera ett prisvärt hotell med bra och personlig service.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback