Grattis Karin och Agneta

Till guldspaden - fast man hade ju önskat att programmet aldrig haft anledning att komma till - krossningen av kistor.

Och grattis till Jens som har namnsdag idag.- såg det tidigt i morse - men eftersom det ryktats om folkpartiturnering i poker så har jag avstått det. Grattis också till Jens isaksson - som dock inte deltog i pokerturneringen.

Nu verkar det som om man inte behöver avstå rödvinet i framtiden. Nu ska det forskas i skarpt läge om rödvinets poskitiva betydelse för hjärt- och kärlsjukdomar. Försökspersoner ska fåt dricka 2 glas rödvin och dagen i några månader och en jämförelsegrupp ska inte få inta någon alkohol alls. hörde på radion att man var ganska säker på att få positiva svar - till och med möjligt att få recept på att driva vin i framtiden.

Kan mitt extremt låga kolestetrolvärde bero på att jag understundom inmundigar rödvin. Förutom vatten är rödvin det enda jag dricker. Fast kaffe förstås - det glömde jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback