Inget för mig

Tur att jag inte längre har sånt stort behov av att följa modet och trender. Fick fö bassning av Gerd i lördags för min för långa kjol - men jag gillar den - inbillar att linjen och längden slankar. Och tron segrar ju sägs det.

I alla fall (iaf) kommer ingen någonstin få på mig riktigt ormskinn och inte plagiat heller för den delen.
Äckligt är det.

Mindre äckligt är att jag nu bara har ett samtal kvar innan valberedningsjobbet förr SV är klart för denna gång. Och nästa gång är det någon annan som är sammkallande - förhoppningsvis. Dom andra har också jobbat jättebra - men det ligger ett extra ansvar i att vara sammankallande.

Nu är jag på jobbet - sen någon minut över nio - ska jobba fram till kvart i ett - sen blir det njutning av helkroppsmassage.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback