Jag kan inte räkna dem alla..

som gratulerat på födelsedagen. Det blev fysisk kö här i kväll också så jag har inte ens hunnit uppdatera alla gratulanter. Det blev massor - men jag måste ju erkänna att jag fick med håven.

Tack alla - och vykortet via passagen kom fram, Gerd.

Skulle ju återkomma om hyckleri - fanns en hel del i tidningen idag. Det jag mest kommer ihåg är att sossarna i Boden var upprörda över att Rigmor Åström inte gav besked om friskolan skulle kunna nyttja kommunala musikskolan. När fan blir gammal så (s)trider man för friskolor också.

Annars kom årets värsta hyckleri när Luleå kommun ska delta i
Earth Hour. Ska släcka Pontusbadet och Stadshuset en timme på lördagkväll. Själv har jag stångat huvudet blodigt för att få dem att släcka gatljuset på midsommarafton - ¨årets ljusaste dygn - utan resultat.

Nu ska jag nog försöka komma i säng.

Kommentarer
Postat av: Hendrik Andersson

Grattis Ylva!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback