Luften ur?

Har inte varit någon atmosfär av slutspel idag - inte sen hemmaförlusten i måndags. Jag hoppas att det bara känns så för att luften lite gått ur mig.

Och att den här tavlan går
Luleås väg ikväll - är inte långsint har förlåtit "pisset".

Det känns lite pinsamt att inte orka med allt jag vill - även om jag formellt nu bara ska jobba 3 timmar per dag - så trodde jag att jag i alla fall skulle kunna vara ideell upp till full tid. Det skulle ju ändå vara en reducering av aktiviteter med en mycket ansenlig mängd timmar.

Men det funkar inte - inte än i alla fall. Min ikväll ska jag lura kroppen och inte vila - för det blir bara djupsömn direkt - ska sätta mig i massagefåtöljen och lyssna på sportradion.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback