Ställ er i kö

Ställ er i gratulationskön - idag fyller jag år. Och Gunnar Emanuel Sträng skulle haft namnsdag. Fast hade han inte redan varit död så skulle han dött då han skådat vilken Emanuel som klätt sig i sosseskrud - den girige Jan Emanuel.

Och så har jag skådat vilka "presenter" lokaltidningarn bjuder på.
"Utvisningen stoppad" är kanske den bästa. Men även att medborgarna - i det här fallet en porösbo - är nöjd med polisens agerande - Polisen ersätter drabbade.

Nu ska jag äta min morgon omelett. Nästa gång jag skriver blir det på temat hycklare - finns mycket mer än ledaren i Kuriren - det är verkligen Hycklarnas tid.

Först i gratulationskön står Bernt och Anita - de ställde sig där redan i tisdags - tack för kortet.

Kommentarer
Postat av: Stefan

Grattis du unga dam!

Postat av: Åsa

Stort grattis Ylva på din födelsedag!

önskar Åsa i Jönköping

2009-03-26 @ 15:11:34
URL: http://meetingmemma.blogspot.com
Postat av: Lotta

Grattis på födelsedagen! Strålande sol dagen till ära (i alla fall i Umeå).

2009-03-26 @ 16:05:47
Postat av: Gerd

Grattis igen !

Jag "postade" ett gratulationskort via passagen.

GRATTIS,GRATTIS !

2009-03-26 @ 18:59:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback