Error

Det är


Server Error in '/' Application.



The stored procedure 'Specialized_Objects_select_all_related_by_types_and_sourceIDs' doesn't exist.

på NSD:s hemsida. Annars skulle jag länkat till en artikel som heter ""Sommarlovet indraget" som handlar om att Kom Vux ska köra året runt - med sedvanligt semesteruppehåll kanske.

All utbildnings 2-terminssystem är ju en kvarleva sen bondesamhället. Det borde ha avskaffats samtidigt som "potatislov", "lingonlov" och "skurdagar". Även grundskolan borde anpassas efter den förändrade värld vi lever i och istället för 10-veckors sommarlov sprida ledigheten - hur många elever tar inte ledigt för att följa sina föräldrar på utlandssemestrar som inte infaller under sommaren?

Jodå - det är inte bara Lena Callne på radion som jobbar - även jag. Det var mycket trafik in vid 9-tiden - men Thomas säger att det mest är politiker på stan - så dom skulle väl inhandla någon annanstans än centrala stan.


Nu ska jag ringa Inger och fråga vad jag ska ha med till Älvsbyn ikväll.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback