Gruvligt

Här kommer lite bilder från gårdagens gruvbesök:





Redan när jag tog dessa bilder borde jag anat att det skulle bli en skräckfärd med min höjdrädsla.



Här står den trevlige Alexander och Cecilia och blickar ut över dagbrottet. Jag är avundsjuk på de som kan gå fram ändå till räcket - och dessutom njuta av utsikter. För mig gör det fysiskt ont i hela kroppen allt efter jag närmar mig.



Här var vi en bit ifrån kanten så jag vågade mig till att lyfta kameran. Käckt med det färgranna mot de gråa massorna.



Annars satt jag mest och tittade ned och pillade på denna lilla väska med en gasmask i - det gjorde ju inte oron mnindre?



Här två färgstarka damer - Cecilia och Yvonne - som också bröt av i den gruvliga miljön. Cecilia kom i blommiga tygstövlar - färgstarka - synd att jag missade att fota dem.

Nu ska jag snart träffa cecilia igen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback