Icke händelser

Största händelsen är väl att jag är vaken den här tiden - efter 23 en vardagkväll utan flärd. (Låter som Camilla)

Såna icke händelser som att valstugan - den gemensamma för alliansen - har kommit på plats och låsts upp av mig har passerat.

Passerade strax efter att jag lämnat  valstugan gjorde tydligen Bo Östman vilken  jag missade - vilket var synd för honom (skratt).

Har haft en telefonkväll - vilken inleddes av vännen R som ringde mig strax före 18 då jag skulle ha telefonsammanträde.

Telefonsammanträde med Erik (namnsdagsbarnet) Ullenhag.

Så fastrar och ingifta fastrar och vänner - telefonkontaker är livet i denna mailvärld!

Men ger så många tankar att det är svårt att komma till ro!

Men godnatt till er alla!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback