Kenny Jönsson - yeah!

Kom hem lagomt för att se Sverige vinna matchen mot Tjeckien - ingen mardröm (Tjeckien) här heller. Kenny Jönsson gjorde det avgörande målet - yeah! 3-1 till Sverige!

En riktigt härlig dag med en annan som gör mål hela tiden - Cecilia Wikström. Fast som tjänsteman får jag väl hålla mig neutral - och rösta utan att kryssa.

Fast om ni inte berättar det  för någon som kommer jag att kryssa Ylva.

Nu är jag så trött att jag inte ska skriva mer - det blir bara svammel!

Fast ett tack till de som ordnade besöket i Gällivare - Yvonne, Gunilla och Benny - stort tack.

Och tack till vår fantastiske guide Alexander- på Aitik - en av de få 21-åringar som får mig att önska mig 30 år yngre!

Överkurs just nu vore att försöka komma ihåg namnet på Yvonnes hundvalpar - eller rättare sagt Kiwis valpar. Gösta, Herman, Emma och ...Snuttis?

Godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback