Omdömeslöst är förnamnet

Jag såg Uppdrag Granskning igår kväll - och behövde hela kvällen till att smälta och ta in det. Omdömeslöst i alla steg är bara förnamnet.

Hur i fridens namn kan man komma på att hemligstämpla utredningen när man vet att inte bara fingrarna är i syltburken - utan att man faktiskt sitter i den.

Vem trodde att en så här allvarlig händelse skulle kunna mörkas.

Noterar att informationschefen inte tycker incidenten är allvarlig nog för att han ska mista jobbet. Men är det prövat någonstans - en liten varning borde väl iaf vara på sin plats?

Så nur får vi "reklam" i 
Expressen och Svenska Dagbladet bland annat.

Frustrerad blir jag när jag försöker sortera upp vad jag ska ta itu med idag - tiden vill inte räcka till allt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback