Pratbubbla?

Kom igen nu - nog kan ni väl fylla min pratbubbla till Alf Svensson?

Själv har jag nu fixat 4 fina bänkar att fylla med frön - frön som jag just är hem och hämtar.

Har kollat tidningarna men inte händer det mycket.

Aftonbladet har jag läst i pappersupplaga - det kommer en trevlig liten grabb och säljer varje helg.

Piratpartiet fick ett par sidor där - Rikard, Falkvinge - som tigger pengar och sex av sina medlemmar. Och det må ju vara upp till honom. Men jag kan undra om de som överväger att rösta på Piratpartiet verkligen vet att huvudbudskapet är att avskaffa upphovsrätten?  Jag kan ju dela deras oro över integritetsfrågorna - men nog är det väl lite rått att hävda att upphovsrätten ska avskaffas?

Fast jag hittar inte artikeln på nåttidningen - och nu kallar jordbruket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback