Prima sättpotatis

Någon som behöver sättpotatis - prima mandel sån finns för gratis avhämning/leverans. En till två hinkar kan levereras.

Kom hem vid 4-tiden. Därefter har en skottkärra monterats och lilla pumpen i trädgårdsdammen satts igång. DÅ är det sommar - fars ständiga bekymmer att den inte funkar. Sommarens julgransbelysning kan man säga. Men nu är den igång.

Ikväll har jag inte haft igång TV:n - radion skrålar - har pratat med moster Gunilla i Bollnäs som hade läget under kontroll. Via min blogg bland annat - trots att hon klagar i brev till mor att den är så tråkig för att det mest är politik. Och Lotta - hon kollar in din
Västbacken blogg också.

Sommarens trejde igelkottemöte har också inträffat ikväll. Så fina dom är!

Har bestämt mig för att vara hemma och jobba hos föräldrarna i morgon - känner att far behöver lite handledning i både det ena och det andra. Och flextid finns det gott om - särskilt som jag ska jobba både fredag och lördag.

Nu hoppas jag på Karlavagnen?

För övrigt hälsar jag Gerd välkommen hem ikväll!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback