Tuff tackling?

Ibland får man aha-upplevelser. Tuff tackling säger kommentatorerna. Själv trodde jag att USA-spelaren skulle bryta nacken. Hur kan man tala om tufft? Snacka om signaler!

Samtidigt kör man reklam för Norrlandsguld i pauserna. Killar som för att få dricka Norrlands guld och se på hockey -utgår jag ifrån - här är det "storytelling" - fast falska sådana. Dom är ute och köper socker, ute med hunden, simträning. You name it!  Skulle ha varit med Lena, på dop och ett och annat i övrigt.

Om inte detta är diskriminerande reklam så vet jag inte. Vad gör tjejerna/kvinnorna för att få sina behov tillgodosedda?


Själv har jag haft en både bra och dålig dag. Förmiddagens inköpsrond var fullständigt värdelös. Docksta träskor i storlek 44 var ute - slut. Resårband modell lite bredare och beiga fanns inte på de 4 ställen jag sökte.

Nacken är slut efter att jag suttit ute i solen och njutit  - medan "nordanvinden" smekt min nacke. Vetekudde!

Hör av mig i morgonbitti - om det  är lite felskriv i detta inlägg så beror det på att jag inte hittar mina terminalglasögon.
´


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback