Andra klippet!

Har ont i naveln i kväll - kanske symboliskt? "Navelsträngen" har väl liksom klippts en andra gång nu när mor dog? När mor är borta som en del säger - jag gillar Marcias skrivning "hon har gått före". Och hon är med mig - mor - alla dagar intill tidens ände!

Sen senast - när var det? Jag tror att det var när jag lämnade jobbet och åkte hem och hämtade kusin Kerstin. Till far och vi fick prova kostymbyxan på honom. Var nog ganska så bra.

Vi handlade på Kvantum - och kusin Kerstin tyckte att vi var lyckligt lottade som hade ett hem att åka till i detta tråkiga väder. Hon funderade om jag kunde tänka mig att gå "på lokal" vilket jag kunde dementera - starkt.

Sen har jag gjort mest ingenting - gjort iordning minialbum till minnesstunden. Vännen M har ringt - och vi har diskuterat våra gemensamma problem med för lite längd i förhållande till vikt.

Har sett dansbandskampen - dock inte ringt på detta fåneri. Möjligen är jag synsk - eller har genomskådat detta genom komersialliserade - för jag visste vilka som skulle gå vidare.

Nu ska jag försöka komma till ro - jag blir liksom slut av ingenting. Men det är nog lite uppdämt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback