"Bara" tvåa

Dubbelt svenskt på prispallen i Norge. Haag och Kalla - eller Kalla och Haag kanske man ska skriva. Fast jag måste banna tidningarnas upphaussande av kalla - nästan så man kände "bara" två.

Nu har jag inte sett loppet - bara sett resultatet i
Expressen - eller var det DN?

Har varit och hälsat på far. Han mår väl hyfsat bra - men ovanligt trött - så trött han brukar vara när man gett något lugnande som inte passar honom Med mina erfarenheter i bagaget så måste jag ringa ikväll och kolla att ingen välvillig doktor satt in något.

Nu ska jag fara en sväng till jobbet - men jag har lite svårt att slita mig från SVT24. Men jag får väl kolla med Thomas om det är något spännande - pläderingar till exempel.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback