Bäst i klassen

Bäst i klassen blev jag - iaf 7 rätt av 7 möjliga. Men allt annat hade väl varit skamligt. Kul att se var folk hade missat mest. Men det var iaf ett par tre hundra förutom mig som hade 7 rätt. Dock var det 2 356 stycken som inte hade 7 rätt.

Testa du också!

Vi gratulerar Thomas som blivit invald i partiets valberedning. Första uppdraget lär väl bli att utse efterträdare som vice ordförande när Cecilia blir kommissionär?

Och vårat gäng landar ungefär nu på Arlanda. Avfärden från Växjö blev en halvtimme försenad pga en krånglande startmotor. Ryktet påstod att Erik Ullenhag försökte få hjälpa till så jag kunde befarat värr. Nej - det var nog bara Jens som skojade då han ringde från det kalla planet.

Nu ska jag snart starta min färd mot Kallax. Ska ha Åses bil - och sen ska Jens skjutsa hem mig. Ska inhandla någon banan och en dricka att skicka med Åse. Stackarn har ju 25 mil att köra. Fast Eino ligger inte långt efter med sina 22 till Lovikka.

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback