Gråast på 89 år

Gråaste hösten på 89 år - enligt tant Daga för - 20. Iaf den gråaste och tråkigaste hon minns.

Ett brejk i jobbet mellan 10-12 för stöd åt kompis vid myndighetskontakt. Sen jobb. Thomas och jag gick till Johanssons rör efter att ha försökt ringa dig och fått frågan om vi ville till Umeå eller Stockholm. Än värre blev det när vi kom dit - affären stängd - för gott tydligen enligt en postkille som stod utanför.

Så då gick vi och fixade den bärbara datorn till mig - klart - men den kommer först på tisdag.

Nu har jag snabbmellanlandat på jobbet - innan jag ska gå en sväng till far. Bra med Fyren så nära. Sen går jag tillbak till jobbet en stund innan kvällsmöte väntar på Studieförbundet Vuxenskolan - om alliansens arbetsmarknadspolitik.

Ganska lång dag - men jag märker att jag blir mindre trött om den blir uppsaxad i lite olika aktiviteter.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback