"Han jobbar ju inte här"

Något så makalöst får man leta efter - tack och lov. Ingemar Westlund vill gå på presskonferensen på tisdag när polisen ska avslöja turerna runt hustruns död - som han själv var misstänkts för i 5 månader. Och någon pressansvarig inom polisen tycker det är konstigt att Ingemar vill komma - "han jobbar ju inte här".

Själv håller jag på att tagga upp mig för att så småningom sätta ihop en längre essä om hur svensk sjukvård inte fungerar. Om hur det verkligen är som en effektiv fabrik - patienten av bandet - vad som händer sen är det ingen som är intresserad av. Bara apropå makalöst!!

Får bekräftelse gång på gång om hur folkpartiets Trygghetskvitto blir mer och mer rätt. När du lämnat "bandet" ska du veta vad du behandlats för, vad man ändrat i din medicinering (och varför), vem som är din patientansvarige läkare - och framförallt vem du ska kontakta om det inte funkar hemma!

Nu ska jag vila mig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback