Jennie Silis

Med risk för att avslöja viss oallmänbildning måste jag erkänna att jag inte vet fem Jennie Silis är. Men en riktigt bra artikel har hon skrivit i expressen idag iaf.

Men hon verkar ha lite mycket fördomar om Norrland som Vellingeledningen har om flyktingar. Eftersom hon vill deportera Vellingebor till Norrland.

Nu har jag varit hem och tagit med tandborste. plus att jag varit och hälsar på far. Bilen fixades i morse utifall jag nu inte berättade det.

Ska snart dra mot Älvsbyn.

Och det innebär att det blir blogguppehåll till i morgon eftermiddag.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Kommer att anmäla Jennie Silis för hets mot folkgrupp i samband med hennes uttalanden om Velligeborna.

2009-11-13 @ 17:43:29
Postat av: jennie

tack för komplimangen! inga fördomar mot norrland dock, argumentet om att placera vellingebor i hyddor i norrland är helt och hållet taget från en vellingekvinna som uttalat det förslaget angående flyktingbarnen i sydsvenska dagbladet!

2009-11-13 @ 18:14:31
Postat av: Anonym


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback