Korpilombolo kan

Nattfestivalen i Korpilombolo - alldeles fantastiskt - men inte kommer jag dit i går heller. Men jag hjälper gärna till att sprida information. Otroligt vad den lokala kraften kan åstadkomma.

Vad det är för "kraft"som styr att annonser om Gåvor mellan makar blivit så frekvent förekommande kan jag undra. Och om varför man måste annonsera om det. Lite kul att se om det är e eller a på gåvomottagaren dvs om det är makan som fått - eller maken. Idag är det till och med en skolkompis till mig som ger sin man (han också skolkompis till mig) en gåva. Nu ser ni - tillbak i tiden mina tankar går - men nu handlar det om skolkompisar på60-tal.

Har inte bestämt mig än om lagt kort ska ligga dvs om jag ska börja jobba lite senare idag. Väntar med spänning på telefon om mitt önskemål om samtal med fars läkare ska beviljas. Fast om jag inte sagt det tidigare så har den delen av vården fungerat klanderfritt - har jag bett om att bli uppringd så har det skett och också inom rimlig tid.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback