Myhrer i topp

Har tjuvkikat i förbigående på utförsåkningen. Myhrer i topp - men jag tror knappt någon annan svensk gick vidare till andra åket? I alla fall inte Jens B vars åk jag såg.

Expressen valde att skildra Svanbergs skilsmässa istället. Fast minuten efter att jag hämtat länken från Aftonbladet hade även Expressen stuvat om -  fattat att Myhrer hade skrällt.

Nu är det också stuvat om en hel del här hemma - fast många gömda högar som måste tas itu med senare. Tredje maskinen tvätt på G. Tror att jag ska ta mig en timme i föräldrahuset och tömma skafferiet. Finns nog en del utgånget mjöl och sånt som inte bör stå kvar. Kan bli bredkäftade plattbaggar eller vad dom nu kan heta - dom små krypen som kan bli i gammalt mjöl.

Sen blir det besök hos far. Och en sväng (liten sådan) till jobbet för att packa upp från helgens konferens.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback