Patetiskt

Men det är ju patetiskt - Ögren och hans vapendragare fortsätter sitt race - trots att det nu står klart att det inte blir någon storregion.

Det är respekterbart att man vill och tror att de ska bli en regionnorrland på sikt. Men att man inte förstår att det krävs ett rejält omtag för att få med sig befolkningen. Det är bara ofattbart.

Själv har jag nu haft kontakt med prästen och förflyttat mig hem - delvis samtidigt. Ska försöka mig på att sova ett par timmar - utan att falla i koma. Måste kolla vilken tid i morgonbitti jag ska hämta morbror Sture. Men 6  och någonting var det - 27 eller 42.

HV71 - Tobias lag - ska möta Luleå hemma ikväll. Spännande och utmanande att möta serieledarna. Den trofén skulle sitta bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback