Racingtempo

Det var racingtempo igår - vart tog dagen vägen? Jobbade fram till klockan 13 - sen hämtade jag foton som ska bli till ett litet minnesalbum för mor - hos Jens B som är hur trevlig och hjälpsam som helst.

Trevligt var det också att träffa Rikard som ska vara officiant vid mors begravning. Det visade sig att både Kerstin och jag hade många kontaktytor med honom.

Syster Ann-Helen från Fyren ringde om att far hade PK-värde på 9 - ett värde som ska ligga mellan 2-3 så det blev till att dra in till honom. Nå det skulle jag gjort oaktat värdet.

Nu har texten blivit så här konstig - så nu får jag ta till ett nytt inlägg. Och det är väl bra - då ser eventuella besökare att jag faktiskt stigit upp. Men halvsju blev den.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback