Ser jag framemot

Direktlinje till både rhodos och London - det ser jag framemot.

Det blev snabba ryck med far. Läkaren ringde vid 10-tiden och meddelade att far var klar för "hemgång" om Fyren kunde ta emot honom. Så ringde en sköterska klockan 11 och sa att läkaren från 43:an skulle komma dit halvtolv - så om jag kunde komma - vilket jag kunde. Så nu är det klart var han kan och ska få hjälp om det behövs.

Och efter en rejäl lunchportion för fars räkning - fisk, sås och potatis - så återbördades han till Fyren. Välkomnad av Seja och Ulrika.

Skulle han vila en stund innan 2-kaffet.

Själv är jag tillbak och jobbar sen klockan 13. Klippning klockan 15. Sen drar jag mot Sunderbyn - ska äta middag på Sunderbyrestaurangen - ska faktiskt bjuda Birgit och Sture som hjälpt mig så mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback