Stal showen eller stöd?

Nästan den enda politiska idag handlar om sossekongressen. Enligt Expressen stal Göran Persson showen för Mona. Medan DN hävdar att han uttalade stöd för henne. Fast det senare var i SvD.

Här råder dock inget tvivel om vem som stal showen - en naken älskare på husfasaden.

Lite tvivel råder om vem som har namnsdag idag - har kollat i min mycket gamla födelsedagsbok - ids inte förflytta mig till någon almanack - och där ståtar Tobias alldeles ensam. Så grattis minister Krantz! Och så fyller Börje Frisk 63 idag - jämten som flyttat till Göteborg.

Och om ni undrar så är det så - jag har legat till halvnio idag igen. Jag var ju dock upp 1½ timme i natt.

Nu ska det bli ombyte om kyrkfärd.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback