Lång dags färd..

Lång dags färd mot kvällning/natt. Har varit på sjukhuset från strax före elva till klockan 21 drygt. Far har besökt mor idag - Kerstin tog med honom då hon var och skjutsade kusin Lars till Umeåbussen. Och sen skjutsade jag tillbak honom till Fyren. Och före det så hann han också besöka en gammal jaktkompis - Tage - som också låg inne på 46:an. Ett möte som gladde båda mycket.

Har pillat runt lite på nätet - tidningarna men inte hittat något att skriva om.

Har googlat på de få (faktiskt) luckor jag hade i mina 4 korsord. "Lågadlig" visste jag inte att det hette "välboren". Bonddoktor var väl en lite kuggfråga - men jag kopplade genast till Bondfilmerna - men kom inte ihåg att han hette No. Och så var det väl några till.

Nu ska jag försöka komma till ro - vetekudden ligger redan i sängen. Imorgon blir en ny dag på sjukhuset. Så nu vet ni - Johan, Karin och Thomas - att i morgon kommer jag inte till jobbet.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback