Länktips

Dom är igång nu - alla tror jag - efter lite tekniska inkörningsproblem. Folkpartiets 5 toppkandidater på riksdagslistan har tjuvstartat valrörelsen. Besök FP Norrbotten - Kandiatbloggen.

Bara som ett litet tidsfördriv för er medan jag skriver ett lite längre inlägg.

Idag gratulerar jag Eino Frikvist i Lovikka som fyller 65 år. Bestämt är det han som jag hör på radion just nu - ska fira födelsedagen med att samla in pengar till Världens Barn.

Är det sant att socialdemokraternas ordinarie ledamöter i landstinget har haft gräddfil för vaccinering mot svininfluensan? Detta kan isåfall vara skälet - En rösts marginal. Det gäller att inte släppa fram någon "otrogen" ersättare.

Återkommer

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback